marți, 28 octombrie 2008

SHEPTY

Sinaia 2 Noiembrie 2007
Whistler Campionatele Mondiale 2005


Old times -Sinaia


Fratelo e om mare acum, insurat la casa omului isi vede de drumul lui.

Cred ca toti cunoscatorii ar fi deacord cu ipoteza mea ca daca Shepty si Trambitas nu s-ar fi lasat de snowboard acum ar fi fost in Cupa Mondiala si ar fi obtinut rezulatate frumoase.

Shepty a participat inca de mic la primele Campionate Nationale (1999) , a mers cu noi din concurs in concurs si a crescut pana a ajuns la Campionatele Mondiale de snowboard din Whistler Canada.
Cele mai frumoase amintiri - finale-le :
2004 Amandoi am fost dubli campioni ,eu la seniori ,el la juniori.
2004 si 2005 a fost Vice Campion National de seniori
2005 In concursul international fis race a prins podiumul -locul III (eu pe II)
Pentru noi au fost momente frumoase sa ne intalnim in concursuri si sa terminat primii.
Sunt prea multe de spus despre fratelo ca sa impartasesc aici ,dar pentru snowboardul din Romania , pentru Sinaia ,Shepty este o pierdere.

Eu inca ma mai bucur de zilele in care riderim impreuna pe munti si mari.



























Niciun comentariu: