vineri, 17 octombrie 2008

KESSLER BOARDS




In ultimii 8 ani in competitiile de snowboard alpin boardurile Kessler au castigat toate competitiile.



Ramasi in urma la capitolul echipament am hotarat sa trecem la un alt nivel ,si anume la boardurile pe comanda.


Pretul unui board de serie hand made este de 1400 SFR ,dar un custom hand made board este mult mai scump. Eu am fost de doua ori la atelierul lui Hansjurg Kessler si de fiecare data am fost uimit. Trebuie sa mentionez ca Hansjurg nu sponsorizeaza nici un sportiv , iar cei mai renumiti rideri bat drumul pana la el pentru cateva boarduri. Eu si Adrian Teodorescu ne-am situat intre Shaun Palmer care tocmai plecase si urma sa vina saptamana viitoare schiorul Bode Miller. Nu exagerez daca spun ca acest Kessler e un Mecca al snowboardului. Toata lumea vine la el.
Segmentul de alpin e castigat. Urmeaza boardurile de snowboardcross ( Sh Palmer ,Seth Wescot ,Jacobely si alti deja au aceste boarduri.
pt mai multe detalii : http://www.kessler1.ch/





Niciun comentariu: