miercuri, 29 octombrie 2008

ADRIAN TEODORESCU

SAAS FEE ELVETIA




EUROPA CUP 2007







2005 - primul rezultat la Nationale -locul III slalom



Pe Adi l-am cunoscut la Romanian Snowboard Open in 1996 cred ,tin minte ca avea un board Crazy Banana. Dupa Campionatele Nationale din 2000 ,ne-am hotarat sa ne antrenam impreuna si ne-am transferat amandoi la CSO Sinaia. De atunci am participat impreuna la 3 Campionate Mondiale si peste 100 de curse internationale.
Adi a fost destul de ghinionist mai ales in cursele nationale ,reusind abia in 2005 primul podium-locul III la slalom si in 2007 Vicecampion la GS. Visul lui a fost sa participe in cel mai puternic circuit de snowboard -world cup si a reusit. Anut trecut a obtinut punctele necesare ,iar anul acesta a participat deja la prima editie de Cupa Mondiala.
Asa cum am spus din 2000 ne dam impreuna si la fiecare concurs exista o amintire ,o poveste ,o intamplare. Am sa-mi fac timp si am sa va impartasesc unele povestiri.
Pot spune ca un rol important la avut si Adi in pregatirea lui Shepty ,fiind si antrenorul lui la Campionatele Mondiale de Juniori.
De Adi o sa mai auzim cu siguranta ,el vrea sa mearga in concursuri pana la 50 de ani. Nu mai are mult tinand cont de varsta lui (35 de ani )




Niciun comentariu: