luni, 15 decembrie 2008

RIDER'S DOWN -la noi si la ei

Anul trecut in Decembrie m-am accidentat si mi-a compromis tot sezonul competitional. In primavara am avut o alta accidentare chiar in semifinale de slalom de la Bukovel -Ukraina.

Daca la inceputul lunii Octombrie eram deja pe ghetar la antrenamente , pe 10 Octombrie la Cupa Mondiala cu Adrian Teodorescu ,sezonul se anunta promitator si chiar ma gandeam la un come back in competitii.
Ajuns in Romania la inceputul lunii Noiembrie,am avut un accident cu motocicleta de viteza. Din pacate n-am casco la oase si ligamente asa ca timp de aproape o luna am stat mai mult in pat. Pe 2 Decembrie m-am accidentat din nou ,si am devenit navetist la Spitalul Sf Ioan din Bucuresti.

GAME OVER VAULTIER - Castigatorul Cupei Mondiale la snowboardcross ,francezul Pierre Vaultier , a incheiat sezonul ,accidentandu-se la antrenamente in Serre-Chevalier.
Vaultier a suferit o trauma in zona lombara si va fi operat in Grenoble ,Franta. Va lipsi cel putin 3 luni dupa partie ,pierzand ocazia de a participa la Campionatele Mondiale din Koreea.

CASTIGATORUL CUPEI MONDIALE -ALPIN ,KARL BENJAMIN a suferit o fractura la nivelul gleznei si va lipsi cel putin 6 saptamani.

CAMPIONUL MONDIAL DE SLALOM - ROK FLANDER va lipsi si el o perioada din cauza unui pneumonii.

Niciun comentariu: